گزارش و گزارش تصویری :کمیته کودک و نوجوان رتبه عالی ستاد دهه فجر استان یزد را کسب کرد


یزدفردا:نماینده ولی فقیه و استاندار یزداز مسئوالان كميته هاي برتر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي تجليل کردند
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در مراسمي با حضور نماينده ولي فقيه در استان و استاندار از مسئولان 28 كميته برتر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي استان تجليل شد .
اين تعداد از كميته ها در سطح عالي ، ‌خيلي خوب و خوب ارزيابي شده اند و برنامه هاي پيشنهادي و گزارش عملكرد كميته ها و همچنين نظر ناظران ميدانی و مصاحبه هاي مردمي در انتخاب اين كميته ها به كار گرفته شده است که در این میان كميته كودكان و نوجوانان كه با هدف ایجاد تجربه های لذت بخش براي بچه ها تشكيل گرديد، رتبه عالی را کسب نمود و لوح تقديري با امضاي حجة الاسلام والمسلمين صدوقي، به عليرضا جلالي، مدير كانون و مسئول اين كميته و همچنين ، رقيه دوست فاطمي ها، مسئول روابط عمومي و جانشين كميته كودك و نوجوان اهدا گرديد.

نماينده ولي فقيه در استان در اين مراسم نقش مردم در طول سال هاي مختلف انقلاب اسلامي را ياد آور شد و گفت حضرت امام خميني (ره) روزهايي از انقلاب اسلامي را ايام الله معرفي كردند و پاسداشت اين روزها با توجه به گذشت سه دهه از انقلاب اسلامي به مردم آگاهي و بصيرت مي دهد .
نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به مناسبت هاي مختلف ماه خرداد، سالروز رحلت بنيان گذار جمهوري اسلامي را گرامي داشت و از خدمتگزاران به نظام خواست تا امام ،‌ تدبير امام و ايمان و اعتقاد آن حضرت را به نسل جوان آينده معرفي كنند .
استاندار يزد نيز در اين مراسم با اشاره به سال همت مضاعف و كار مضاعف و تاكيد رهبر معظم انقلاب بر توليد ،‌توزيع و اشتغال و همچنين توجه به اين فرهنگ از مسولان خواست نگاه خود را به فرهنگ علوي و اسلام ناب محمدي معطوف دارند و در جهت برپايي مراسم دهه فجر امسال از همين حالا برنامه ريزي كنند.
حجت الاسلام فخر الدينی ،‌ مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان هم در اين مراسم گزارشي از فعاليت هاي ستاد بزرگداشت دهه فجر سال گذشته را ارائه و برنامه هاي امسال را تشريح كرد.


گزارش تصویری:
























یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا